gwiazdki



X: 186; Y: 240 - za stajnią.
X: 189; Y: 228 - na półce skalnej, w pobliżu pikniku, nad domem kowala.
X: 179; Y: 229 - w kopalni damaszek, po prawej stronie (niedaleko kowala).
X: 179; Y: 251 - pod klifem. 
X: 170; Y: 238 - w krzakach, pod półką skalną, po lewej stronie slalomu Moorland.
X: 218; Y: 244 - przy latarni morskiej.
X: 212; Y: 228 - za domem Jaspera (po stronie Fortu Pinta), w dole z krzakami.
X: 216; Y: 249 - w wodzie, niedaleko miejsca do grilla.
X: 204; Y: 223 - wśród krzaków, niedaleko stanowiska G.E.D. 

X: 150; Y: 228 - w krzakach, w dole, w okolicy Mistycznego Wagonu.
X: 154; Y: 237 - w krzakach na trasie Bobcat, obok dwóch kamiennych murków.
X: 144; Y: 226 - na szczycie małego wzgórza, po lewej stronie zburzonego mostu.
X: 164; Y: 244 - poniżej rzeki, na plaży, kryjówka przemytników.


X: 109; Y: 175 - na dachu ujeżdżalni, najłatwiej skoczyć na niego z klifu.
X: 108; Y: 198 - w wodzie, niedaleko czterech kamieni.
X: 123; Y: 198 - za skałami, w dziurze na szczycie wzgórza.
X: 129; Y: 189 - przy brzegu góry, niedaleko wielkiej sosny.
X: 123; Y: 186 - w rowie, obok miejsca na grilla, z widokiem na ujeżdżalnię od wschodu.
X: 130; Y: 215 - na małym występie skalnym (na drodze), poniżej mostu.

X: 125; Y: 151 - za stodołą Jaspera, w krzakach (pod ścianą skalną).
X: 49; Y: 135 - na brzegu labiryntu, w krzakach, obok siana i beczek.
X: 51; Y: 152 - wewnątrz jaskini Bob'a i Rob'a.
X: 126; Y: -- - w lesie, w krzakach, na występie skalnym, przy brzegu gór.
X: 76; Y: 137- w krzakach leśnych.
X: 36; Y: 74 - za padokiem Ewy (Stajnia Złotych Liści), w krzakach pod wzgórzem.
X: 67; Y: 155 - w ruinach starego kościoła, przy Wzgórzu Strachów.
X: 74; Y: 151 - w domku, na klifie, po drodze do Wzgórza Strachów.
X: 114; Y: 108 - w skale na zewnątrz bagien czarownicy Pi.
X: 119; Y: 151 - zachodnia strona bagien czarownicy Pi, należy skoczyć z mostu.

X: 138; Y: 170 - w bibliotece, w rogu pomieszczenia (przy suficie).
X: 139; Y: 162 - w piwnicy, pomieszczenie z pompownią. 
X: 132; Y: 161 - niedaleko beczek i kamiennego ogrodzenia.
X: 146; Y: 179 - poza krawędzią białego muru i ogrodzenia, za krzakami i drzewem.
X: 135; Y: 173 - na zewnątrz rogu białego muru i ogrodzenia, za beczkami (w krzakach).

X: 175; Y: 144 - na wysypisku śmieci, wewnątrz rury.
X: 166; Y: 119 - za budową kolejki górskiej, w dole z krzakami i cierniami.
X: 200; Y: 121 - w dole, niedaleko małego skalnego wzgórza.
X: 145; Y: 139 - między trzema dużymi skałami, na północ od pól naftowych.
X: 201; Y: 154 - na północny-wschód od Landona, w dole obok samotnego drzewa.


X: 320; Y: 127 - pod mostem z sianem, niedaleko pana Anderssona, przy jeziorze Valedale.
X: 329; Y: 104 - Jezioro Valedale, przy wodospadzie.
X: 300; Y: 141 - na skraju gór, niedaleko wielkiej sosny, od strony Jeziora Valedale.
X: 308; Y: 114 - przy kolczastym ogrodzeniu, na skraju Jeziora Valedale (zewnętrzna strona drogi Dark Core).
X: 301; Y: 110 - miejsce piknikowe z widokiem na Valedale.
X: 283; Y: 102 - pod kamiennym mostem w Valedale.
X: 296; Y: 84 - za płotem, na skraju skał, na końcu śnieżnej drogi do DUD.
X: 266; Y: 107 - za stajnią, na wzgórzu, za wielkim drzewem.
X: 260; Y: 91 - przy padoku druidów, na końcu - za drzewami.
X: 266; Y: 95 - klifu z sosnami, z widokiem na krąg kamieni druidów.


X: 206; Y: 221 - na południe od Starego Kręgu Druida.
X: 243; Y: 189 - obok małego rybackiego domku, za wschód od mostu.
X: 239; Y: 213 - na brzegu rzeki.
X: 230; Y: 212 - w małej dolinie, na wschód od drogi do rzeki Srebrnej Pieśni.


X: 353; Y: 175 - za wielkim drzewem, za domkiem pani Packard.
X: 312; Y: 162 - za Chatką Górnika (sekretna lokalizacja).
X: 323, Y: 194 - pod mostem z sianem, trasa wyścigu Minki.
X: 340; Y: 231 - w krzakach, za drzewem, za małą, czerwoną chatką ogrodzoną płotem.
X: 312; Y: 246 - na końcu Ognistego Szlaku, po lewej stronie drogi, w dole z krzakami.
X: 300; Y: 215 - na skraju Kopalni Srebrnej Doliny, pomiędzy budowlami i skałą, w krzakach.
X: 350; Y: 185 - występ skalny z białym płotem i ławkami, na skraju Jodłowego Gaju, okrążając miasteczko.

X: 301; Y: 254 - aby się tam dostać, należy użyć jednego z ukrytych przejść w tunelu prowadzącym do Mistfall. Gwiazdka znajduje się za drzewem.
X: 334; Y: --- -  należy przejść po zwalonym pniu drzewa, następnie podążać na wprost drogą.
X: 378; Y: 330 - aby zdobyć gwiazdkę, musimy zebrać marchewki z pola obok stajni, następnie pojechać do wyznaczonego miejsca. Kiedy położymy na ziemi marchewkę, z norki wyskoczy królik z gwiazdką.
X: 390; Y: 288 - należy pojechać w górę ścieżką (znajduje się ona niedaleko posterunku strażników), a następnie przejść przez gęste krzaki.
X: -; Y: - - gwiazdka znajduje się na czubku drzewa. Aby ją zdobyć, należy zebrać okruszki ciastek z jednego z domków w Dundull i położyć je na trawie, w pobliżu miejsca piknikowego na malowniczym szlaku.
X: -; Y:- - gwiazdka znajduje się pod wodą. Tak jak w przypadku powyżej - należy położyć okruszki chleba na ogromnym liściu i poczekać, aż ryba wyskoczy z wody.
X: 315; Y: 259 - Gospodarstwo Birka, gwiazdka jest w gęstych krzakach.
X: 327; Y: 318 - gwiazdka jest przy namiocie i ognisku, niedaleko brzegu.

X: ?; Y: ? - Upadek Gubernatora, na dachu jeżdżącego po drodze samochodu.
X: 0; Y: 2 - Upadek Gubernatora, obok biura Star Stable, kod - 1085.
X: 2; Y: 7 - w uliczce, naprzeciw biura Star Stable, za śmietnikiem.

X: 8; Y: 16 - Molo 13, na jednej z konstrukcji. Aby zdobyć klucz, należy popchnąć jednego z pracowników.

X: 6; Y: 4 - Plac Aideen, na fontannie. Należy kliknąć na jeden z czterech posągów.
X: 10; Y: 136 - Plac Aideen, w koszu na śmieci. Należy przynieść babeczkę liskowi.


X: 2; Y: 2 - na drugim piętrze.

X: 44; Y: 272 - pod mostem na Wyspę Złamany Ząb.
X: 24; Y:270 - Wyspa Padok, za domkiem Dorith.
X: 35; Y: 269 - Wyspa Padok, Opuszczony Piknik.
X: 30; Y: 247 - w wózku, na pomoście za Farmą Słonecznikowych Pól.
X: 3; Y: 247 - za stacją poszukiwań Alfa (G.E.D.).
X: 69; Y: 249 - na jednym ze skrzydeł dolnego wiatraka.
X: 172; Y: 256 - za kamieniem.
X: 105; Y: 251 - Zielona Dolina,w krzakach.
X: 94; Y: 249 - w domku na drzewie.
X: 121; Y: 217 - niedaleko głównej drogi. Aby aktywować gwiazdkę, cztery osoby muszą stanąć na kamieniach z symbolami.
X: 67; Y: 207 - pod mostem.
X: 79; Y: 188 - na środku kręgu druicznego.
X: 37; Y: 206 - niedaleko Śpiącej Wdowy.
X: 114; Y: 226 - Klif Dynia.
X: 77; Y: 211 - za drzewem, niedaleko nieaktywnej już szczeliny pandorycznej.
X: 68; Y: 217 - za kamieniami i stajnią Dews.


X: 50; Y: 253 - w beczce (w kawiarni Stajniabucks).
X: 46; Y: 240 - za barierką schodów.
X: 40; Y:237 - w szczelinie, między dwoma budynkami.
X: 47; Y: 250 - w opuszczonych murach Jarlaheim, za sklepem.
X: 46; Y:  249 - na balkonie, przy murach obronnych.

X: 101; Y: 286 - Góry Szarej Rosy.
X: 122; Y: 314 - Góry Szarej Rosy.
X: 125; Y: 253 - Góry Szarej Rosy.

X: 169; Y: 311 - Lustrzane Bagna.
X: 166; Y: 333 - Lustrzane Bagna.
X: 161; Y: 324 - Lustrzane Bagna.
X: 160; Y: 334 - Lustrzane Bagna.
X: 142; Y: 315 - Lustrzane Bagna.

X: 48; Y: 316 - Wybrzeże Wrak.
X: 52; Y: 340 - Wybrzeże Wrak.
X: 55; Y: 316 - Wybrzeże Wrak.

X: 88; Y: 331 - Księżycowy Sierp.
X: 89; Y: 323 - Księżycowy Sierp, pod małym mostem.
X: 93; Y: 332 - Księżycowy Sierp.

X: 155; Y:340 - za domem Walter'a Winterwell.
X: 143; Y: 335 - za jednym z domów w miasteczku.
X: 137; Y: 332 - na półce skalnej za miasteczkiem.
X: 143; Y: 356 - należy kliknąć na dwa płotki i wykonać wyścig.


X: 159; Y: 379 - w pobliżu mostu do Epony, za kamieniami.
X: 202; Y: 351 - na skale nad plażą.
X: 244; Y: 378 - aby aktywować gwiazdkę, należy kliknąć na kamień runiczny.
X: 275; Y: 352 - na skale, przy farmie.
X: 282; Y: 371 - za klifem.
X: 286; Y: 393 - przy latarni morskiej, pod drewnianą chatką.
X: 291; Y: 393 - za latarnią morską.


X: 300; Y: 31 - obok lodowej jaskini.
X: 301; Y: 56 - przy drodze do obozowiska Nica.
X: 310; Y: 69 - niedaleko windy.
X: 318; Y: 23 - Zamarznięte Jezioro.
X: 339; Y: 29 - Wyspa Lodowego Szczytu.
X: 364; Y: 83 - Dolina Zamarzniętej Mgły, niedaleko jaskini.
X: 370; Y: 89 - Dolina Zamarzniętej Mgły, na wielkim soplu.
X: 377; Y: 68 - Lodowy Las, za skałą.
X: 400; Y: 53 - Dolina Zamarzniętej Mgły.
X: 406; Y: 64 - Dolina Zamarzniętej Mgły, na wzniesieniu nad lasem.

X:18; Y:14 - pod mostem, niedaleko ogniska
X:18; Y:49 - na jednej z tafli lodowych
X:43; Y:18 - za domkiem obok Lodowego Butiku
X:46; Y:7 - w lasku, za wybiegiem Świętego Mikołaja, za drzewem 
X:24; Y:31 - do gwiazdki możemy dostać się poprzez niewidzialny most, do którego prowadzę małe, niebieskie gwiazdki. Znajdziesz je na śnieżnej drodze prowadzącej z jeziora do miejsca, w którym możemy powrócić do Jorviku.
X:30; Y:46 - za pierwszym razem możemy znaleźć ją przy jednym z kamieni (współrzędne). Gwiazda niestety "ucieka" za sprawą magicznego, teleportującego kurczaka ze Słonecznikowej Farmy. 


Razem = 137 gwiazdek

Komentarze

Prześlij komentarz