Kiedy uratujemy Anne? Moje teorie i przemyślenia.


Hej! 
To co? Zaczynamy znowu snuć teorie?
Właściwie miałam już dawno wszystko gotowe, ale ta dzisiejsza zajawka... zjadła mi połowę posta.

Sądząc po portalach, plikach i zajawkach - już niedługo uratujemy Annę.
Tak więc - od dawna wiemy, że jest ona uwięziona w Pandorii. 
Fripp oznajmił ostatnio, że została przeniesiona głębiej - tam, gdzie nie sięgają korzenie Pradawnych Drzew. Więc taka opcja jak przy Lisie nie jest możliwa. 
Jednak w Jorviku znajduje się portal, który przeniesie nas do niej. 
Wiedzie do niego "Święty Szlak do Pandorii". Gdzie on może się znajdować? 
Teraz już raczej wiemy!
W Sekretnym kręgu i w Dolinie Ukrytych Dinozaurów znajdują się tajemnicze portale, ukazane na dzisiejszej zajawce. Czy one zaprowadzą nas do Anne?
Ja uważam, że to strzał w dziesiątkę!
Tak jak pisałam w poprzednich postach - Święty Szlak do Pandorii mógłby prowadzić przez Dolinę Ukrytych Dinozaurów, następnie zamknięty obszar na mapie, Drogę Starego Króla, a na koniec przez Sekretny Krąg. Nie mam pojęcia, który portal jest wejściem, a który wyjściem.
Tutaj możemy tylko pofantazjować.



Jak już każdy powinien zauważyć - pojawiła się nowa lokalizacja, zwana Wyspą Więzienną.
Portale zaprowadzą nas pewnie w tamte okolice.
Ale jak uratujemy Anne?
No i tutaj mamy kolejną dawkę plików!
Większość z nich została dodana w lipcu, lecz część w czerwcu.
Darko_SummonMonster - tutaj mamy wezwanie potwora przez Darko
LagoonsAttack - hmm...
Tentacle_Attack_PreAttack - pierwszy wyraz oznacza macki, natomiast końcówka "przed atakiem".
Tentacle2_Attack_Insto_Idle - tłumacz Google mówi, że to oznacza "wejście macek w stan bezczynności". Czyli po prostu przestaną się ruszać xd
Tentacle2_Attack_Into_HitLoop - atak "na pętlę".
Tentacle2_Attack_Into_Idle_Aggressive - "wejście w bezczynność agresywną"
Tentacle_Idle_Exit - "bezczynne wyjście"
Tentacle_Texture - wygląd/tekstura macek

No i teraz zaczyna nam się to zbierać w całość.
Darko wezwie potwora, którym będzie Garnok. Zapewne stanie się to wtedy, kiedy będziemy chcieli dostać się do Anne. Na naszej drodze staną jego macki i utrudnią nam dokończenie wyścigu.
Już sobie wyobrażam to wszystko!

Ale co się stanie, gdy ją uratujemy?
Ja uważam, że wtedy będziemy mieli 4 "starych" Jeźdźców Dusz... ale co z nami?
Na początku swojej przygody zostaliśmy wezwani przez Elizabeth, która odkryła, że mamy potężną moc. Potrafimy uruchomić wszystkie 4 moce, nie tylko jedną, jak w przypadku reszty druidów/jeźdźców dusz.
Czy zostaniemy jakoś uroczyście ogłoszeni jednym z najpotężniejszych Jeźdźców Dusz?
W sumie fajnie by było... ale myślę, że to już w kolejnych częściach fabuły...

Teraz może coś bardziej o przebiegu zadań, a nie o tym, co one będą miały na celu.
Więc... jak rozegrane będą zadania? Co będziemy musieli w nich zrobić?
Jakie trudności pokonamy?
Widziałam te pliki wcześniej, ale nie sądziłam, że mają coś wspólnego z zadaniami.
Kiedy wszystko sobie dokładnie poukładałam i obmyśliłam, przyszła mi pewna myśl do głowy.
Są to pliki dotyczące puzzli/jakiejś układanki.
Quizy i tajemnice to jedna z ważniejszych rzeczy w głównej fabule.
Tak więc co myślicie o tym....

DruidMaze_PuzzleRoom - każdy się pewnie domyślił, że chodzi o jakiś pokój z układankami, jakimiś zagadkami do rozwiązania. Oczywiście znajduje się on w labiryncie.
PuzzleBaseCol - podstawa układanki.
DruidMaze_Puzzle01 - puzel nr 1
DruidMaze_Puzzle02 - puzel nr 2
Icon_PuzzlePiece01 - kawałek układanki 1
Icon_PuzzlePiece02 - kawałek układanki 2
PuzzlePiece03 - kawałek układanki 3
Icon_PuzzlePiece04 - kawałek układanki 4
PuzzlePiece05 - kawałek układanki 5
PuzzlePiece06 - kawałek układanki 6
PuzzlePiece07 - kawałek układanki 7
PuzzlePiece08 - kawałek układanki 8
Icon_PuzzlePiece09 - kawałek układanki 9
Puzzle_Star - gwiazdka :*

Hmm... czyżbyśmy musieli rozwiązać jakąś zagadkę, ułożyć układankę, i bóg wie co zrobić jeszcze, aby dostać się do labiryntu/Anne/Wyspy Więziennej?
W sumie byłoby fajnie, dawno nie było takich zadań xd
Przydałoby się trochę trudniejszych, wymagających myślenia misji...
A nie jak to zazwyczaj - pojedź, zanieś, przynieś, porozmawiaj... ;)

Doszło również kilka plików dotyczących wyglądu labiryntu, były to m.in. DruidMaze_Cave01 (jaksinia), DruidMaze_Flower (kwiat), DruidMaze_Grass (trawa) czy DruidMaze_Pot (garnek xd).

Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie zaciekawiła...
Nie mam pojęcia, o co może w tych plikach chodzić, jedyne, co ogarniam, to że chodzi o Lisę, jakąś dziewczynę i faceta xd Ale dlaczego "bubble"...???
Gui _Bubble_Girl_Lisa
Gui_Bubble_Girl
Gui_Bubble_Man

Znalazłam jeszcze jeden ciekawy plik, nie do końca wiem, czego może dotyczyć.
Kojarzy mi się z Przepaścią Popiołów...
GLLiquidVertexShaderLava - hmm... "ciekły wierzchołek lawy"
Do tego plik - Particle_Fire, czyli cząsteczka ognia/popiół.
Kojarzycie ten wulkan, co jest w DUD, prawda?
Ale myślicie, że ma coś wspólnego z zadaniami?
W końcu tam znajduje się również portal...

A co myślicie o tym stoliku znajdującym się w kręgu runicznym? 
Pewnie uruchomimy dzięki niemu portal...
Rób zrobi to Fripp, gdyż wcześniej opisywałam jego wszystkie pliki...
Tutaj dokładnie chodzi o Fripp_TestingMagic.


No to na podsumowanie jeszcze kilka plików, które pojawiły się już wcześniej.
Przypomnijmy sobie wszystkie nowe postacie...
Dialogicon_Guillermo
DialogIcon_DruidGhost
DialogIcon_AnnePandoria
DialogIcon_JannicaHolmes - hmm... nie kojarzę jej, ale to czasem nie jest jakaś dziewczyna z Dark Core...??? 

No i na koniec kilka  plików o nowej lokalizacji - Wyspie Więziennej.
Tunnel_Island_PandoriaVA - tunel
Pan_IslandsLM - wysepki
PanIslandHugeAGroundsVA - duża wyspa 
PanIslandMedium - średnia wyspa
PanIslandLarge - wielka wyspa
PanIslandSmall - mała wyspa

No i to by było tyle na dzisiaj.
Też cieszycie się tak samo jak ja?
Nie mogę się doczekać zadań, oby dodali je w tym tygodniu...

Komentarze

  1. Twoje posty z teoriami są NAJLEPSZE! Naprawdę, Twoje zawierają wiele treści, a te pliki ujawniają jeszcze więcej niż same zdjęcia, które możemy znaleźć na innych blogach. ♡ Teraz potwornie nie mogę się doczekać nowych zadań, szczególnie że zbliżamy się do momentu, na który wszyscy czekali - uratowanie Anne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ale pomysły już mi się wyczerpały, pliki stanęły w miejscu. Myślę, że zadań możemy oczekiwać już w tę środę...
      ~ Almette <3

      Usuń
    2. Aż tak szybko bym się ich nie spodziewała, fabuła by im się skończyła xD

      Usuń
    3. No ale będziemy musieli pokonać DC i Garnoka... później może wymyślą kolejnego potwora? Lub jakąś inną moc pandoryczną, która wymknie się spod kontroli......

      Usuń
  2. Byłaś w Górach Jora? Słyszałam, że odnowili tam parę rzeczy. Co więcej, znajduje się tam model postaci Alex.
    Przyjmijmy, że ta Pandoria znajduje się w Górach Jora. Może wychodząc z Pandorii portal stamtąd przeniesie nas do DUD?

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow, dopiero co trafiłam na bloga i już mnie zaciekawił! Masz bardzo interesujące teorie. Są one jakieś inne od pozostałych ^^ Dużo treści, plików i ciekawe pomysły - po prostu cudo!

    Jeśli chodzi o sam wygląd bloga, to też bardzo mi się podoba. Moją uwagę przyciągnął nagłówek, a zwłaszcza ten słodki kotek <3

    Już wiem, że zostanę tu na dłużej :)

    Życzę dalszych sukcesów!
    ~Zita Queencamp
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W teoriach po prostu piszę to, co myślę.
      No i dziękuję za tak miłe słowa :)
      Niedługo znowu zmienię wygląd bloga, mam nadzieję, że się spodoba :D
      ~ Almette

      Usuń

Prześlij komentarz