Zadania fabularne - październik 2017

 
W Valedale czeka na nas trójka Jeźdźców Dusz. Po omówieniu ostatnich zdarzeń, które wydarzyły się w Pandorii, postanawiamy udać się do Frippa. W Kręgu Runicznym spotykamy Avalona, który mówi nam o podziemnym pomieszczeniu. Jest nim ogromna biblioteka, pełna książek i magicznych kamieni. Spotykamy tam Elizabeth. Mówi nam, że Fripp nie jest jeszcze wystarczająco na siłach, aby uratować Annę. Postanawiamy rozejrzeć się po pomieszczeniu w celu znalezienia przydatnych informacji. Znajdujemy tam Kodeks Pandorii... Nagle do pokoju wskakuje tajemnicze małe zwierzątko. Przed drzwiami pojawił się Mistrz Szpiegowania. Po złapaniu wiewiórki dostajemy tajemniczą wiadomość. Był to list, z którego dowiadujemy się, że Evergray przyjechał do Nowej Grani. Wraz z Lisą udajemy się w tamtą stronę, Alex i Linda pozostają razem z Frippem. Na miejscu zastajemy Evergray'a oraz... Avalona. Jak wiadomo nienawidził swojego brata i był całkowicie przeciw jego przybyciu.  Przed naszymi oczyma stoi dość dziwna postać, z wieloma pandorycznymi ranami. Próbujemy wyjaśnić sytuację, ale co kilka sekund przerywają nam mieszkańcy miasta. Postanawiamy udać się w inne, dość mniej zaludnione miejsce. Kiedy znaleźliśmy się w pobliżu Opuszczonej Farmy Dew w Eponie, kontynuujemy rozmowę. Evergray opowiada nam o swoim przygodach w Pandorii, a także ich konsekwencjach. Zaprowadza nas do Doliny Pięciu Koni, a właściwie czterech, gdyż ostatni posąg został zniszczony. Dokładnie się im przyglądamy. Kiedy Lisa podeszła do podobizny Starshine'a, figura zaczęła tajemniczo świecić. Aby aktywować bramę, potrzebni są wszyscy czterej Jeźdźcy Dusz, a jak wiadomo - Anne została przeniesiona w głąb Pandorii. Lisa udaje się do Zajazdu pod Wilkiem. Uważa, że plan Evergray'a jest bez sensu, a uratowanie czwartego jeźdźca jest o wiele ważniejsze, niż jakieś posągi. Postanawia działać na swoją rękę. Linda i Alex dotarły na miejsce. Wygłaszamy swoją opinię i przekonujemy dziewczyny, aby działały według ustalonego wcześniej planu. My udajemy się do Evergray'a, a Lisa, Linda i Alex zaczynają praktykować Kodeks Pandorii. Musimy odnaleźć nowy zwornik. A właściwie go zrobić... Za pomocą  Kompasu ustalamy, w którym miejscu bariera między Jorvikiem, a Pandorią, jest słabsza. Portal otwiera się. Przed ponownym wstąpieniem do Pandorii, Evergray przestrzega nas, że nie powinniśmy zostać tam więcej niż pięć minut. Inaczej zostaniemy tam na zawsze. Ja właściwie byłabym z tego zadowolona, jak pewnie każdy fan zadań fabularnych. Oczywiście zanim wybierzemy się na poszukiwanie kryształu, musimy przebrnąć przez drogę między dwoma wymiarami. Kiedy znaleźliśmy odpowiedni surowiec do zwrotnika, szukamy wyjścia... Oczywiście nie obeszło się bez zagubienia i szukania drogi powrotnej, byłam tam zdecydowanie dłużej niż 5 minut. Zaplątałam się w jakieś krzaczki i wpadłam w dziurę, z której nie mogłam wyjść. Końcem końców ponownie znajdujemy się na bagnach. Zanim udamy się do druidów, Evergray zaprowadza nas do Moorland, aby się z kimś spotkać...


























Kolejnego dnia udajemy się do Skarbca Kamieniarza. Po wielu latach Mangus Steinar poznaje Evergray'a i postanawia nam pomóc. Do tajemniczej komnaty przybywa Konrad Maarsden, kowal z Moorland. Zanim wytworzą nowy zwornik, minie wiele czasu. Wychodząc ze Skarbca, zauważamy tajemnicze drony Dark Core. Zachowujemy wielką ostrożność. Wracamy do Elizabeth. Tuż przed wejściem, przy portalu w Leśnym Gaju, konie jeźdźców przekazują nam dobre wieści. Evergray sprzecza się również z Tin-Can'em, lecz po chwili kończą w zgodzie. Wchodzimy do środka. Linda, Lisa i Alex objaśniają nam nowy plan oraz wieści z kodeksu.Postanawiamy użyć tajemnicze kamery do własnych celów. Udajemy się do Valedale. Wraz z Lisą prowadzimy rozmowę dotyczącą Frippa. Następnie jedziemy w stronę Avalona, tak, aby zauważyły nas wszystkie kamery. W lesie spotykamy Katję. Wyzywamy ją na pojedynek. Po jakimś czasie spotykamy się w Dolinie Złotych Wzgórz, przy Wzgórzu Stracha na Wróble. Według kodeksu, osoba, która przyjęła wyzwanie, musi zaplanować trasę i objaśnić swoje zasady. Wyścig się rozpoczyna. Droga miała przbiegać przez cmentarz oraz wzgórze, jednak zostaliśmy przeniesieni do całkiem innego wymiaru. W czasie ucieczki pomijamy Stajnię Moorland i inne pobliskie tereny. Nagle wracamy do Doliny Złotych Wzgórz. Przed nami stoi Katja. Pewna, że wygra ten wyścig, nie spieszy się zbytnio do mety. Nagle Alex pokazuje jej Złote Jabłko. Drzewo Stracha na Wróble nie wytwarza już tych owoców, więc był ono unikalne. Mroczny Jeździec złapał przynętę. Teraz mieliśmy drogę wolną do wygranej. Przekraczamy linię mety. Katja, zaskoczona tą sytuacją, oczekuje na pytanie zadane przez wygraną osobę. Zgodnie z planem, chcemy dowiedzieć się czegoś o Concordzie. Gdzie się znajduje, i co się z nim dzieje. Odpowiada nam, że ostatni raz widziono go na zawodach we Francji, miał być porwany wraz z Anne, ale zaginał. Jeźdźcy Dusz tracą nadzieję na uratowanie Jorvik. Wracamy do Leśnego Gaju. Elizabeth postanawia powiedzieć nam prawdę o Starbreedach...

Tutaj zadania się kończą.

















Komentarze