Rozpoznawanie nieprawdy i kontrola nad czasem - czyli nowe zadania fabularne
W ubieg艂ym oraz tym tygodniu w grze pojawi艂y si臋 kolejne zadania fabularne. Ku zdziwieniu graczy, sko艅czy艂y si臋 one bardzo szybko, nieoczekiwanie, bez 偶adnego potwierdzenia. Jednak zesp贸艂 zapewnia nas, 偶e dalsza cz臋艣膰 pojawi si臋 ju偶 nied艂ugo. Wynika to z paru problem贸w technicznych i braku czasu na dopracowanie szczeg贸艂贸w (wpis znajduje si臋 na Instagramie). Teraz zapraszam was do przeczytania streszczenia najnowszego w膮tku fabularnego.
*Post zaktualizowany o now膮 cz臋艣膰 zada艅 26.07.2018 r.
*Post zaktualizowany o now膮 cz臋艣膰 zada艅 26.07.2018 r.
Udajemy si臋 do Elizabeth w celu uzyskania informacji o Alex. Znajdujemy j膮 w Dolinie Ukrytych Dinozaur贸w, podczas zbierania specjalnych zi贸艂 dla druidki. Postanawiamy jej pom贸c. Nagle Tin Can wyczuwa czyj膮艣 obecno艣膰. S膮 to Kallertsi, lud zamieszkuj膮cy p贸艂nocn膮 cz臋艣膰 mapy. Czy b臋dzie mia艂 on wp艂ywa na dalsze losy historii? Mo偶e kiedy艣 zobaczymy ich krain臋? Po chwili dzwoni do nas Justin. Czeka w Moorland. Po przyje藕dzie na miejsce widzimy, jak wita si臋 z ojcem. Ch艂opak wie, gdzie znajduje si臋 Concorde. Ale... dlaczego w miasteczku nie ma dziewczyn z Bobcats? Tan twierdzi, 偶e Ydris przepowiedzia艂 jej przysz艂o艣膰 - Justin i Loretta jako liderzy grupy. Czy czarodziej chce sk艂贸ci膰 dziewczyny? Dlaczego znikn臋艂y? Udajemy si臋 w stron臋 Wzg贸rza Nilmera. U偶ywamy mocy rozpoznawania Starbreed贸w i... dochodzimy do klatki. Nic w niej nie by艂o. Czy Concorde sta艂 si臋 niewidzialny? Gdzie si臋 znajduje? Nagle podchodzi do nas b艂azen. Wok贸艂 cyrku rozprzestrzenia si臋 wielka, bli偶ej nieokre艣lona r贸偶owa si艂a. Cyrk jest zamkni臋ty do odwo艂ania. Pr贸bujemy zniszczy膰 barier臋, jednak to nic nie daje. Udajemy si臋 do czarownicy Pi. Ale... co tu robi Igor z Doliny Ukrytych Dinozaur贸w? Pr贸buje naby膰 konia Justina, Sag臋. Pr臋dko zniech臋camy go do kupna wierzchowca i rozmawiamy z czarownic膮. Ta pomaga nam przygotowa膰 mikstur臋 rozpoznawania nieprawdy, jednak niezb臋dnym do jej przyrz膮dzenia sk艂adnikiem s膮 Apocrufle. Wyczu膰 mog膮 je tylko 艣winie, wi臋c... dlaczego by nie zamieni膰 konia Justina w to przes艂odkie zwierz臋? Po znalezieniu trzech ro艣lin w lesie - wracamy na bagna. Mikstura b臋dzie gotowa na kolejny dzie艅.
"Wygramy, je偶eli czas b臋dzie po naszej stronie.".
Po kr贸tkiej naradzie z Je藕d藕cami Duszy, udajemy si臋 do najlepszego zegarmistrza Jorviku - Big Bonny. Ta pomaga nam skonstruowa膰 niezwyk艂y zegar, kt贸ry os艂abi moc Ydrisa. Udajemy si臋 do cyrku. Wchodzimy do 艣rodka. Pandorianin od razu wyczu艂 obecno艣膰 zegara. "Zata艅czmy". Woko艂o nas pojawi艂y si臋 tajemnicze cienie, a na jednym z nich - sam w sobie Ydris. Naszym zadaniem jest je pokona膰, oczywi艣cie - udaje si臋. Ale co dalej? Moc Ydrisa jest tak os艂abiona, 偶e Garnok znalaz艂 luk臋 mi臋dzy 艣wiatami. W cyrku pojawiaj膮 si臋 macki potwora. "M贸j namiot. Moje dziwad艂a. Moja rodzina.". Postanawiamy zniszczy膰 Zegar Kosmiczny. Ydris odzyskuje sw膮 moc, Garnok zostaje wyp臋dzony z namiotu. "Merci, ptaszynko. Ocali艂a艣 m贸j cyrk i sw贸j 艣wiat.... na razie. Nie my艣l sobie, 偶e to co艣 zmienia. Tw贸j 艣wiat czeka KONIEC." Pandorianin oddaje nam magicznego, lataj膮cego konia, gdy偶 uwa偶a, 偶e jest zbyt egoistyczny i ci膮gle chce by膰 w centrum uwagi. Nast臋pnie daje nam pi臋ciolistn膮 koniczyn臋, na szcz臋艣cie. Postanawiamy przekona膰 Ydrisa, aby by艂 po stronie Je藕d藕c贸w Duszy, jednak ten uwa偶a, 偶e woli sam uratowa膰 sw贸j 艣wiat. "Jeden z naszych 艣wiat贸w zostanie zniszczony, albo upadn膮 oba.". Bynajmniej do czasu kontynuacji fabu艂y, jeste艣my mile widziani w Cyrku Marze艅. Wracamy do Valedale. Udajemy si臋 w stron臋 padoku, na kt贸rym czekaj膮 na nas Rhiannon i Concorde. "Je藕d藕cy Dusz wkr贸tce si臋 odrodz膮".
Komentarze
Prze艣lij komentarz