Kiedy uratujemy Anne?


Cześć! 💗
Czekając na otwarcie serwerów, zauważyłam dość ciekawy szczegół w kalendarzu adwentowym.
Do głowy przyszła mi pewna myśl, dotycząca między innymi odnalezienia Anne.
Nie jest aż tak wiarygodna, ale może ma w sobie jakieś ziarnko prawdy...

Wczoraj mogliśmy otworzyć pierwsze okienko kalendarza. Niby nic wielkiego, ale gdy się przyjrzymy, zobaczymy coś więcej. A tak przy okazji - widzieliście ruszającego się kotka z ciasteczkiem i wiewiórkę w pudełku? 😊

Spójrzcie na samą w sobie grafikę kalendarza. 
Na pierwszy rzut oka widzimy wnętrze jakiegoś pomieszczenia, a w samym środku - Lisę. Jak jest tutaj przedstawicielka znaku gwiazdy, to muszą być też inne. Po prawej stronie, przy boksie, stoi Linda. Postanowiłam więc poszukać Alex. Miałam z tym lekki problem, gdyż na zdjęciu są dwie dziewczyny o blond włosach. Ale chwilka... Czy jedna z nich to Anne? 
Wokół całego pomieszczenia porozwieszane są znaki jeźdźców i pandoryczne księgi. Czy to może oznaczać powrót zaginionego jeźdźca? Czy w końcu zobaczymy Anne? Może w Mistfall spotka nas niezwykła przygoda?


Dwie pozostałe dziewczyny nie przypominają mi nikogo. No, może jedynie ta o jasnych włosach, lekko podobna do Katji. Jednak wątpię, żeby to była ona...

Życzę miłego zwiedzania nowego terenu, do zobaczenia! 😊

Komentarze

  1. Hmmm, wydaje mi się, że Linda to ta dziewczyna czytająca książkę z numerem 15.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje. Jest bardziej podobna do Lindy, niż ta w zielonym swetrze.

      Usuń
    2. Nie ma to jak post sprzed dwóch lat, czyż nie? Hahah, serio się pytam, kto czyta takie stare posty? Mam nadzieję, że nie zaglądałyście do 2015 ;D

      Usuń

Prześlij komentarz