Moje nieukończone postanowienie noworoczne i podsumowanie roku 2017


Czeeeść! 💗
Witam was w pierwszy dzień roku 2018!
Jak się bawicie? Ja zaraz planuję wejść na Star Stable i rozpalić kilka sztucznych ogni 😊

W tamtym roku moim postanowieniem noworocznym było zaktualizowanie wszystkich zakładek na blogu. Jak pewnie każdy z was widzi - nie udało mi się, a zgodnie z umową, wymyślacie mi karę. Macie wolną wolę, może to być wszystko, oby nie coś zbyt szalonego, nie mam zamiaru wydać miliona Star Coins 😊 Może to być jakieś wyzwanie, zrobienie czegoś na blogu czy po prostu jakiś śmieszny challenge. Jakoś nic nie przychodzi mi teraz do głowy 😋

W takim razie - wymyślajcie wyzwanie i opiszcie je w komentarzu. Postaram się wykonać je jak najszybciej, ale nie liczcie na zaskakujący czas 😊

Stare postanowienie za nami, ale może omówmy kolejne. Nie zamierzam odpuścić zakładek, więc wyzwanie to przechodzi do roku 2018. Oprócz tego chciałabym ulepszyć bloga o różne nowe opcje. Wraz z przybyciem nowego roku,  rozpocznie on swoje nowe życie! Będzie się nazywał "Magiczne Star Stable", nagłówek nabierze trochę więcej barw, oczywiście zaktualizuję zakładki, nadrobię poprzednie posty, dodam kilka nowych opcji i oficjalnie otworzę Instagrama! To wszystko, a bynajmniej część, postaram się dodać już w najbliższym miesiącu.

Teraz wypadałoby podsumować poprzedni rok. Nie ukrywajmy, w nim też zdarzyło się wiele, więc może zacznę od początku.

W roku 2017...:
- zmieniłam wygląd bloga (aż trzy razy!),
- zdobyłam 21 poziom,
- napisałam 94 posty,
- zdobyłam 30 obserwatorów,
- ... oraz ponad 12 tysięcy wyświetleń,
- założyłam klub,
- kupiłam... dość dużo koni,
- ... z czego wytrenowałam dwa 😊


W takim razie życzę wam wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku i do zobaczenia jutro!

Komentarze