Podsumowanie miesiąca - czerwiec


Cześć! 😊 
Wiele mnie ostatnio ominęło, począwszy od zajawek, Star Stable Live czy innych nowości. Postanowiłam więc podsumować wszystkie czerwcowe aktualizacje. Uznałam, że będzie to jeden ze stałych postów, wstawianych w ostatnim tygodniu miesiąca. 

W ostatnim czasie do gry doszło wiele ciekawych opcji, jak i również ras koni czy zadań. Część z nich opisałam w osobnych postach (linki znajdziecie poniżej).

Wraz z początkiem czerwca do gry zawitał całkowicie odnowiony cyrk. Jednak to nie on okazał się główną atrakcją. Uwagę graczy przykuł jego właściciel, wielki, wszechmogący Ydris! 💗 Co tu dużo mówić... Jest to zdecydowanie moja ulubiona postać w grze (oczywiście Darko i Evergray pozostają z nim w stopniu równym, jakże by inaczej).


Kolejna aktualizacja dotyczyła całkowicie nowego systemu wyścigowego. Od teraz możemy zdobywać w nich medale, odpowiednie do uzyskanego czasu. Dla każdego wyścigu został przypisany przydział sekundowy. Tablice uzyskały nowy wygląd, odbiegający wręcz od reszty gry. Korzystając z okazji, wyniki ze wszystkich wyścigów zostały wyzerowane.

Teraz temat dość nowy, gdyż dotyczył ubiegłej środy. 24 czerwca w Szwecji obchodzone jest Midsommar, co w naszym kraju nazywamy Nocą Świętojańską. Przebieg całej imprezy opisany jest w poprzednim poście, do którego link znajdziecie tutaj.


W międzyczasie zmienił się również sposób dodawania do gry plików i, tu was zasmucę, na blogu już nigdy nie pojawi się o nich żaden post. Po wejściu do odpowiedniego folderu i przeszukaniu zawartości zorientowałam się, że po prostu ich nie ma. Nie wiem, czy miało to rzeczywiście ułatwić pracę zespołowi, czy po prostu zaprzestać spoilerowaniu, bynajmniej już nigdy nie usłyszycie teorii na ten temat.

Poprawka z 28.06.18:
Pliki są widoczne tylko podczas aktualizacji (dodawania ich w launcherze). Jednak trzeba być bardzo szybkim, gdyż po paru sekundach znikają. Może jeszcze kiedyś uda mi się napisać jakąś teorię... 😊

Niedawno wybuchła również afera dotycząca jednego z kodów, który można było użyć nieskończoną ilość razy. Informacje dotyczące konsekwencji wynikających z jego nadużycia znajdziecie na blogach i kanałach ambasadorek.

Przejdźmy może do Star Stable Live. Jak wiadomo, wydarzenie odbyło się 20 czerwca w Inferno Online w Szwecji. Transmisja na żywo rozpoczęła się o godzinie 14:00 czasu polskiego. Podczas niej mogliśmy wysłuchać wywiadów z pracownikami, stworzyć własnego kucyka czy wziąć udział w wielu zabawach. Jednak część graczy nie była kompletnie zainteresowana jego treścią, ale kodami. Na czacie pojawiło się wiele tych prawdziwych, jak i fałszywych. Listy się wstawiać nie opłaca, gdyż już dawno straciły swoją ważność.


Podczas jednego z wywiadów mogliśmy zobaczyć concept art nowego wyglądu Jeźdźców Duszy (zdjęcia znajdziecie poniżej). Pracownicy zapewniali nas, że zadania fabularne pojawią się już niedługo. Kilka dni później na Instagramie pojawiła się zajawka jednego z Jeźdźców Mroku. Czy to była Katja🤨

Otóż - tak! Już niedługo zawitają do nas kolejne zadania fabularne. Czeka nas kolejny pojedynek - Jeźdźcy Dusz vs Katja. Taaak, zobaczyłam ten plik podczas aktualizacji, jednak nie zdążyłam zrobić zdjęcia i znaleźć kolejnych.


W ostatniej czerwcowej aktualizacji powitaliśmy w grze odnowione Kucyki Jorvik. Dostępne są w maści kasztanowatej, siwej oraz tej stworzonej przez graczy podczas Star Stable Live. Znajdziecie je na platformie w Forcie Pinta za 350 SC.



Prócz tego, każdy z graczy dostał pakiet opieki nad koniem. Oznacza to, że żaden koń w grze przez najbliższy tydzień nie będzie głodny. Jednak u mnie wkradł się jakiś błąd i po jednym dniu konie były głodne.

Teraz dobra wiadomość dla początkujących graczy. Od teraz każdy może skakać podczas jazdy konno, wykonując krótkie zadanie na początku gry. Nie musicie mieć do tego Star Ridera!

W przeciągu ostatniego tygodnia ujrzeliśmy również parę nowych lokalizacji.
Ich spis znajdziecie tutaj.

Kody z tego miesiąca:

POT4TOH34RT, OP4LP13, ST4RST4BL3N3WS - bluza, spodnie i buty.
RAINBOWTALE - tęczowa kokardka na ogon.
RAINBOWMANE - tęczowa kokardka na ogłowie.
TOGETHER2018 - bluzka.

Mam nadzieję, że nic nie ominęłam i opisałam wszystkie nowości.
Do zobaczenia! 😂

Komentarze