Kuce Connemara i nowe opcje


Czeeeść! 😊
Jestem bardzo podekscytowana, już w najbliższą środę zobaczymy Mistfall! 
Mam nadzieję, że w 13 dzień miesiąca nie stanie się nic złego,
a wręcz wschodnia część wyspy zaskoczy nas swoim urokiem!

Tego samego nie można odmówić najnowszej rasie koni. Kuce Connemara można kupić w Forcie Pinta i na Wyspie Padok. Każdy z nich kosztuje 810 Star Coins, a wymagany poziom to 12. Możemy wybierać spośród trzech cudownych maści.  Są one kucami, ale tak szybkimi, że możemy brać udział w zawodach dla zwykłych koni. Mają wiele nowych animacji, które zdecydowanie przypadły mi do gustu. Już po zobaczeniu ostatniej zajawki postanowiłam je kupić. Tak oto do mojej stajni trafił mój kochany anty-aniołek!





W grze zobaczyliśmy również nowe opcje. Z jednej z nich jestem bardzo zadowolona, a jest to Anti Alians. Wygładza on wszystkie krawędzie przedmiotów i postaci w grze. Zdecydowanie ułatwia to robienie editów i poprawia jakość zdjęć. Prócz tego, opcja Bloom zastąpiła efekty dodatkowe, a filtrowanie anizotropowe wyostrza widziane z daleka tekstury.


Do zobaczenia w Mistfall! 💗💗💗

Komentarze